FANDOM

Чисте небо (угруповання)
Чисте небо головна
Інформація про угруповання
Засновники: Лебедєв
Цілі: Дослідження Зони і її породжень
Тип: Угруповання
Зустрічається в…:
Емблема: Чисте небо емблема
Союзники: Найманці Найманці

Воля «Воля»
Одинаки Одинаки
Долг «Долг»
Мисливці Мисливці
Господарі Господарі

Вороги: Ренегати «Ренегати»

Бандити Бандити
Одинаки Група Стрільця

Військові Військові
Моноліт «Моноліт»
Месники Месники

Зброя: ПМ

Форт-12
Двостволка
Обріз двостволки
ТЗЗ-34
Обріз ТЗЗ-34
HK MP5
АК-74У
АК-74
LR-300
SIG-550

Екіпірування: ПУ ЧН-1

Шкіряна куртка «Чистого неба»
Комбінезон «Зоря»
Комбінезон «Вітер неба»
Комбінезон «Страж неба»
Бронежилет ЧН-1
Бронежилет ЧН-1б
Бронежилет ЧН-2
Бронежилет ЧН-3а
Бронежилет ЧН-3б
Бронежилет ЧН-4
Бронежилет КНРЗ ЧН-2.0
Екзоскелет «Чистого неба»

Лідери: Лебедєв

Свіблов

Відомі представники: Сонька

Лис
Дегтярь
Іван Стежкар
Холод
Каланча

Торговці: Суслов
Техніки: Новіков

Камиш
Василь

Контрольовані позиції: Чисте Небо

Народна Солянка

Таємні Стежки 2

Цей термін має кілька значень, див. Чисте небо

Чисте небо - дослідники проявів Зони, маловідомий клан, загублений десь на болотах. Вірогідно, ніхто не знає, яка їхня чисельність, чим вони займаються і які цілі переслідують. Але ті рідкісні сталкери, що приходили з боліт, розповідають про хлопців у камуфляжі небесно-синього кольору.

ІсторіяРедагувати

Чисте НебоРедагувати

У 2011 році відбувся великий викид. «Чисте небо» було абсолютно впевнене в тому, що в події винен Стрілець. Відразу після Викиду був знайдений найманець по кличці Шрам. Незабаром, він приєднався до угруповання. Він сильно допоміг клану позбавити Болота від присутності «Ренегатів». Потім, він був направлений в Велику Зону для пошуку та усунення Стрільця і його групи. Пробігаючи по всій Зоні і дізнавшись, що Стрілець вирушив у похід до центру Зони, і що він вже дуже близько до мети, Лебедєв зібрав усіх своїх бійців і повів їх на ЧАЕС. «Чисте небо» влаштувало справжній прорив: за короткий проміжок часу воно прорізали собі шлях до Лиманська. Правда, у підйомного мосту клан затримався, та й вуличні бої в місті не були легкими, але, врешті-решт, після боїв у госпіталі, кілька десятків бійців під керівництвом Лебедєва доходять до станції. Там Шрам зумів вирубати псі-захист Стрільця і його самого, але раптово відбувається сверхвикид, що накрив всіх присутніх на станції. В результаті цього З-Свідомість сталкерів, що вижили в свою програму S.T.A.L.K.E.R.. Від усього клану залишилися кілька десятків сталкерів.

Народна СолянкаРедагувати

Після сверхвикиду Лебедєв в результаті зомбування З-Свідомістю заснував нове угруповання під назвою «Господарі», інші залишки угруповання і помічник Лебедєва - Назар пішли на околиці «Юпітера» і заснували там нове угруповання «Світанок», не знаючи, що «Чисте небо» вижило. Залишки угруповання залишилися на Болотах і їх лідером став Свіблов. Так як Новіков пішов, його став замінювати новий технік - Василь, який веде війни з Сидоровичем. Шрам відіграв велику роль у повному знищенні «Ренегатів», але у «Чистого неба» з'явилася інша проблема - месники і бандити.

ІдеологіяРедагувати

Мирне угруповання, а зброєю користуються тільки для захисту. Їх основні цілі - вивчати Зону і підтримувати в ній рівновагу. Частина сталкерів «Чистого неба» не проти Зону і знищити, але обмежуються лише висловами вголос. Іншим же подобається розглядати Зону як «найдивніше, з чим зіштовхувавалася людина». Бійці угруповання регулярно отримують завдання від начальства, проводять заміри на Болотах, досліджують аномальні активності. За словами одного з сталкерів клану, вони «і солдати, і вчені, і техніки», оскільки обов'язків вистачає кожному. У загальному і цілому, такий стан влаштовує кожного в «Чистому небі».

Представники угрупованняРедагувати

Чисте НебоРедагувати

  • Лебедєв - засновник і лідер угруповання. Раніше був науковим співробітником в лабораторії X8. Після сверхвикиду заснував нове угруповання «Господарі».
  • Новіков - професійний технік. У 2012 році покинув угруповання і приєднався до вчених.
  • Суслов - добрий торговець, на відміну від інших представників - не зрадив своє угруповання.
  • Холод - доброзичливий і веселий бармен, як і Суслов, незважаючи на важкі для угруповання часи - залишився.
  • Спритник - пронирливий і всюдисущий член угруповання, інформатор, провідник. У 2012 втік з-за того, що мало не розповів про місцезнаходження бази угруповання бандитам.
  • Іван Стежкар - професійний провідник угруповання, що з ним сталося - невідомо.

Sigerous mod CSРедагувати

  • Назар - помічник Лебедєва, потім пішов з угруповання і заснував нове угруповання «Світанок» на околицях «Юпітера».

Народна СолянкаРедагувати

  • Свіблов - лідер угруповання у 2012 році. При його керівництві угруповання значно ослабло, і втратило позиції месникам і бандитам.

МісцезнаходженняРедагувати

Чисте НебоРедагувати

До першого сверхвикиду контролювали і вивчали майже всі Болота. Але після сверхвикиду шлях на Болота був відкрити різної нечисті - «Ренегатів» і мутантам. Ті загнали їх назад на свою базу. Після того, як бійці угруповання знаходять найманців на прізвисько Шрам, місце розташування змінюється - Шрам дуже допомагає угрупованню захопити всі Болота, частина Лиманська, а також Госпіталь.

Народна СолянкаРедагувати

У зв'язку з відходом Лебедєва та Шрама угруповання поступово втрачає позиції новим угрупованням - месникам і бандитам. Лідером стає Свіблов. Разом з невеликим загоном «Чистого неба» Мічений може допомогти захопити стару церкву і звільнити заручника.

Екіпірування й озброєнняРедагувати

ОзброєнняРедагувати

  • Новачки угруповання озброєні звичайними пістолетами Макарова, двоствольними рушницями або обрізами.
  • Досвідчені сталкери угруповання використовують Гадюка-5, АК-74У і АК-74. Лебедєв хоч і майстер, але використовує Гадюку-5.
  • Ветерани та майстри використовують штурмові АК-74 з підствольником і прицілом.

ЕкіпіруванняРедагувати